تعویض موتور یخچال فریزر الکترواستیل در تهران کرج
نوشته شده توسط : lg

تعویض موتور یخچال فریزر الکترواستیل در تهران کرج:

نشانه های خرابی موتور یخچال فریزر الکترواستیل

قبل از اینکه به فکر تعویض باشید باید با نشانه های خرابی موتور یخچال فریزر الکترواستیل آشنایی داشته باشید چون در برخی از موارد ممکن است مشکل از قسمت دیگری باشد و بتوانید با راهکارهای ساده آن را رفع کنید. بهتر است بدانید یکی از نشانه های اصلی خرابی موتور یخچال فریزر الکترواستیل صدای آزاد دهنده های آن میباشد که در این موارد باید به سرعت به رفع خرابی آن پرداخت تا جلوی سوختن موتور را گرفت.

موتوردر صورتی که دچار خرابی شود دمای یخچال الکترواستیل  افزایش خواهد یافت به همین دلیل اگر شاهد کاهش کارایی یخچال خود بوده اید باید به فکر بازدید آن توسط تعویض کاران باشید. موتور هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند توسط برندهای مختلف تولید میشوندبه همین دلیل باید به فکر بهترین موتور های موجود در بازار باشید تا بتوانید سالها بدون مشکل به استفاده از آن بپردازید.

موتور

تعویض موتور یخچال فریزر الکترواستیل

اولین مرحله در تعویض موتور یخچال فریزر الکترواستیل، خرید یک موتور اورجینال و مطابق نیاز یخچال فریزر الکترواستیل می باشد. موتورها دارای قدرت متفاوتی می باشند. برای مثال موتوری که برای یک یخچال معمولی قدیمی نصب می شود با موتوری که بر روی یک یخچال ساید بای ساید الکترواستیل نصب می شود متفاوت است.

دومین مرحله بعد از خرید موتور، جدا کردن موتور قدیمی یخچال فریزر الکترواستیل می باشد. با استفاده از یک پیچ گوشتی و یک دم باریک یا انبردست لوله های ورود و خروج گاز را قطع نمایید.




:: برچسب‌ها: موتور فن یخچال دوو , موتور قوی یخچال , موتور یخچال اسنوا , موتور یخچال ال جی , موتور یخچال جنرال الکتریک , تعویض سیم پیچ موتور یخچال , طراحی موتور یخچال , فروش موتور فن یخچال , موتور یخچال سامسونگ قیمت , موتور یخچال کنوود ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: